Trygt, varmt og helt uforpliktende.
Når man har båret på mye smerte lenge, begynner det å påvirke hele livet ditt.
Du overtenker og tviler på deg selv
Du holder tilbake hvem du egentlig er fordi du er redd for å bli avvist
Du bærer på skyld og skam som aldri helt slipper taket
Du kjenner ikke lenger hva du trenger eller hva som faktisk er bra for deg
Du føler deg ofte alene, selv når du har mennesker rundt deg
Du er hard mot deg selv og føler deg sjelden god nok
Etter hvert begynner mange å stille seg selv spørsmål de aldri sier høyt til andre.
Hva er egentlig galt med meg?
Hvorfor klarer jeg ikke bare å ha det bra?
Hvorfor føles alt så tungt inni meg?
Hvorfor mister jeg meg selv i relasjoner?
Jo lenger man går alene med alt dette, jo tyngre begynner livet å bli å stå i.
Ikke bare inni deg. Men også i kroppen, relasjonene og hverdagen din.
Forstå deg selv og følelsene dine bedre
Gi slipp på skam, selvkritikk og gamle mønstre
Få mer ro i kroppen og mindre indre stress
Kjenne deg tryggere i egne valg, behov og relasjoner
Bygge deg selv opp igjen steg for steg
Få mer energi, håp og livsglede tilbake
Den første samtalen er gratis, uforpliktende og handler om å bli litt kjent.
Du kan fortelle om hvordan du har det, hva du bærer på og hvordan det påvirker deg i hverdagen.
Sammen ser vi på hva du trenger for å få det bedre og om dette føles riktig for deg.
Du trenger ikke forklare alt perfekt eller vite hvor du skal starte.
Noen ganger er det første steget bare å snakke med noen som forstår.
Trygt, varmt og helt uforpliktende.
Kine har en ekstremt god evne til å se mennesket og lede behandling mot det som er nødvendig der og da."
Jeg ønsket å komme mer i balanse og få mer overskudd, slik at jeg ikke er en observatør i livet mitt, men en deltager.
Jeg opplever Kine som empatisk, lyttende, støttende og aksepterende. Hun ga meg rom til å reflektere over tankene mine og utforske mitt sinn.
I samtalene med Kine vandrer vi mellom det spirituelle, intellektuelle og emosjonelle aspektet av livet.
Ved hjelp av reiki har hun hjulpet meg med å løse på fastlåste energier i kroppen og roe ned nervesystemet, slik at jeg får følelsen av velvære, personlig vekst og er mer til stede for familien og venner, og på jobb. Jeg unner alle som ønsker forandring og søker healing på alle plan å ta en prat med Kine :)"

Jeg vet hvordan det føles å lete etter hjelp uten å føle seg virkelig forstått.
Jeg gikk selv til psykolog i flere år.
Men da jeg begynte å komme inn til det som faktisk gjorde vondt, opplevde jeg ikke å bli møtt på det dypet jeg trengte.
Det var mye av grunnen til at jeg begynte å gå dypere selv.
Gjennom egen erfaring, healing, Reiki og spirituelt arbeid har jeg brukt mange år på å forstå hvordan smerte, traumer og tunge følelser setter seg i oss.
I dag bruker jeg både erfaringen min, og det jeg har lært til å hjelpe mennesker som bærer på mye alene.
Mange føler seg raskt trygge hos meg fordi jeg ofte ser mer enn det som blir sagt høyt.
For meg handler dette ikke bare om å få det bedre her og nå.
Det handler også om å stoppe smerte, skam og vonde mønstre fra å gå videre i arv til barn og menneskene rundt oss.
Når vi får det bedre inni oss selv, påvirker det også hvordan vi møter livet og menneskene rundt oss.
Hos meg trenger du ikke forklare alt perfekt.
Du trenger ikke holde tilbake.
Du blir møtt med varme, forståelse og et menneske som faktisk tåler å stå i det vonde sammen med deg.
Du har holdt mye inni deg lenge.
Kanskje altfor lenge.
Hos meg får du et trygt sted hvor du kan senke skuldrene og være helt ærlig om hvordan du egentlig har det.
Noen ganger starter forandring med én samtale hvor du ikke trenger å holde alt inni deg alene lenger.
Trygt, varmt og helt uforpliktende.